reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Hybenová

Katarína Hybenová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ukrutne závislá na melónových žuvačkách, fialovej farbe a na twitteri. Neobsedí. A fotí het... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMáme doma študentaSlovné fotky z New YorkuMedziľudské vzťahyČo ma baviloLen také žvástyV ríši divov alebo technológieSlovné fotky z PrahyLeuvenské Erasmus Storky

reklama

Máme doma študenta

Knižničný ľud

Katarína Hybenová

Knižničný ľud

Je dvanásteho júla. Hádžem batoh na gauč, vyzúvam žabky. Idem do kuchyne. Do mrazenej zeleniny napustím trištvrte litra vody. Hrniec položím na sporák. Ľúbim tento byt. Keď si sadám s učebnicou za kuchynský stôl, moja koža vonia ako jóga. Dnes sme si zakladali nohu za hlavu.

  • 23. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 107x
  • 30
Na známkach záleží

Katarína Hybenová

Na známkach záleží

Sediac nad hromadou kníh, pripravujúc sa na študijný výkon svojho života, kedy zasadnem pred komisiu pri záverečných štátniciach, začala som voľky-nevoľky rekapitulovať svoje pôsobenie na vysokej škole.

  • 12. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 948x
  • 44
České Lidové noviny píšu kraviny

Katarína Hybenová

České Lidové noviny píšu kraviny

30.januára vyšla v českých Lidových novinách príloha, v ktorej boli porovnané právnické fakulty a vysoké školy v Českej republike. Ako študentka piateho ročníka pražskej právnickej fakulty som sa samozrejme na túto prílohu so záujmom vrhla. Po tomto skutočne transcendentálnom zážitku, ktorý mi sprostredkoval malú cestu do duše novinára, už Lidovkám neverím ani nos medzi očami.

  • 2. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Erasmus part 1

Katarína Hybenová

Erasmus part 1

No tak som tu. Na Erasme. Najprv som chcela byť akože tajomná a nevykecať to takto tunák na blogu. Aby všetci moji prípadní čitatelia museli akože rozmýšľať, prečože už nepíšem, že bývam na ľavom brehu Vltavy. Ale keď ja nevydržííím...

  • 19. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
Keď má matematik narodky

Katarína Hybenová

Keď má matematik narodky

Dnes má môj Pravý, Marťanská morbídna muška, oddaný spoločník na cestách rôzneho druhu - Igi, narodeniny. Konečne ma dobehol na čísle 23 a ja sa nemusím rumenieť, keď sa nás niekto pýta, koľko máme rokov. Aspoň do mojich najbližších  narodenín...

  • 15. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
Mne už je to (P)F UK

Katarína Hybenová

Mne už je to (P)F UK

Právnická v Prahe... Školička moja... Zatracovaná... Vytúžená... Opradená mýtmi... Pravdivými aj menej... Aká teda vlastne je? A ako sa správne chovať resp. nechovať, aby človek zapadol? Je nutné vlastniť 30 gramový laptop a 30 centimetrové opätky? Pozývam vás na malú prehliadku tejto inštitúcie za sprievodu blogerky:-)

  • 14. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 668x
  • 20
Medzištátny rýchlik z Prahy hlavnej stanice...

Katarína Hybenová

Medzištátny rýchlik z Prahy hlavnej stanice...

Čo pre mňa znamenajú sviatky? Veľa vecí... Ale prvé s čím sa prakticky potýkam posledných pár rokov je predovšetkým takmer deväťhodinová cesta domov. Podobne ako x-tisíc slovenských študentov v Prahe nasadnem na vlak smer východ.

  • 27. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Chcete študovať právo? Pripravte si balík!

Katarína Hybenová

Chcete študovať právo? Pripravte si balík!

A pozor, tým balíkom nemyslím kufrík pre prodekana... Tohtoročné poplatky za prijímacie konanie na slovenských právnických fakultách mi vyrazili dych!

  • 2. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 49
Koniec, finito, hurá!

Katarína Hybenová

Koniec, finito, hurá!

Včera som konečne, naveľa neveľa ukončila tento semester. Čo to znamená pre môj život v nasledujúcich okamihoch? Nastane rituálna očista...

  • 17. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Zákerný vír

Katarína Hybenová

Zákerný vír

Návod na vyriešenie problému so zákerným vírom. Pozor! Zvládne aj priemerný, fyzicky zdatný študent práva.

  • 13. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Ako to robíte vy?

Katarína Hybenová

Ako to robíte vy?

Ako (ne)zvýšiť koncentráciu, pamäť, výdrž, prilákať šťastie plus ďalšie typy na skúškové či iné obdobne nehumánne obdobie.

  • 1. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu