reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Hybenová

Katarína Hybenová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ukrutne závislá na melónových žuvačkách, fialovej farbe a na twitteri. Neobsedí. A fotí het... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMáme doma študentaSlovné fotky z New YorkuMedziľudské vzťahyČo ma baviloLen také žvástyV ríši divov alebo technológieSlovné fotky z PrahyLeuvenské Erasmus Storky

reklama

V ríši divov alebo technológie

2 hviezdy na .cz nebi

Katarína Hybenová

2 hviezdy na .cz nebi

Na českom internete ma v poslednej dobe zaujali dve nové webové stránky. Prvou je oficálna stránka Českej republiky. Nájdete ju na adrese www.czech.cz  - príznáčné:-).

  • 15. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 647x
  • 9
Čo by som robila, keby som nemala mobil

Katarína Hybenová

Čo by som robila, keby som nemala mobil

Modelová sitácia... Idem do školy. V tom si uvedomím, že som tento predmet ešte nemala a vlastne vôbec netuším, v ktorej učebni sa to celé bude odohrávať. Bez najmenšieho zaváhania vyberiem mobil z tašky a volám priateľovi, ktorý je doma. Môj rozvrh totiž visí na stene.  No problem... Poďme sa pozrieť na to, akoby sa nasledujúca jednoduchá a nezaujímavá situácia riešila po starom.

  • 8. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 879x
  • 11
Gmail, alebo o "hopoch" medzi ľuďmi

Katarína Hybenová

Gmail, alebo o "hopoch" medzi ľuďmi

Geniálny marketingový ťah alebo dôkaz o tom, že každý pozná niekoho, kto pozná niekoho?

  • 1. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 078x
  • 48
reklama
SkryťZatvoriť reklamu