reklama

Slečna Stoneová alebo môj soulový ošial

Z mojej internátnej izbietky sa viac neozýva zlomený beat, ba ani Tarzanov výkrik, navodzujúci dojem elektro-džungle. Objavila som totiž niečo, čo úplne opantalo moju myseľ a už dlhšiu dobu nemôžem počúvať nič iné! Do rúk sa mi dostali dva albumy britskej tínedžerky Joss Stone.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 Debutový album, The Soul Sessions, vznikol ako blesková reakcia na objavenie, dovolím si trvdiť, obrovského soulového talentu.

Vydavateľstvo nelenilo ani chvíľu, prizvalo k spolupráci žijúce legendy soulu a v priebehu krátkej doby, vytvorilo album, pozostávajúci z veľkých hitov už spomínaného žánru. Do pozornosti dávam hlavne skladby Super Duper Love (v prípade, že máte problém po ráne naštartovať dobrú náladu), Dirty Man (ako spoveď, dlhoročne trpiacej ženy, čo je v prípade Joss trochu humorné, ale o to lepšie to zvláda) alebo príjemnú All The Kingś Men.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhý album, Mind, Body and Soul sa rozhodla Joss poňať trochu viac vo vlastnom štýle a natočila vlastné skladby, z ktorých je pár tiež veľmi vydarených.(Nemožno nespomenúť Jet Lag, Spoiled a Young At Heart, ktoré ma opakovane uvádzajú do vytrženia...)

Skrátka, milujem obdobia, kedy sa úplnou náhodou dostanem k hudbe, ktorá rozšíri moje doterajšie obzory a následne vyvolá eufóriu. Veď o to asi hlavne pri počúvaní hudby ide. Ak náhodou vaše obzory momentálne nič nerozširuje a mali by ste na nejaké to rozšírenie chuť, nemôžem urobiť iné ako doporučiť Joss Stone;-)

viac info, fotky a klipy na www.jossstone.com

Katarína Hybenová

Katarína Hybenová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ukrutne závislá na melónových žuvačkách, fialovej farbe a na twitteri. Neobsedí. A fotí het... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMáme doma študentaSlovné fotky z New YorkuMedziľudské vzťahyČo ma baviloLen také žvástyV ríši divov alebo technológieSlovné fotky z PrahyLeuvenské Erasmus Storky

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu