reklama

Požiarnici

S Angie kráčame zo školy do telocvične. Obe sme vytešené, lebo od začiatku nového semestra chodíme vzorne skoro každý deň. Dnes plánujeme, že sa na záver šuchneme aj do sauny. Angie bude celá šťastná rozvíjať teóriu ako sa každou minútou strávenou v saune zmenšujeme a zmenšujeme a ja jej načisto sebecky nepoviem, že je to blbosť, aby neprestala chcieť chodiť do sauny. Ja totiž saunu milujem. Mohla by som tam aj spať, a však som aj, ale potom som sa zobudila a začala panicky kašľať snaď kvôli prílišnému teplu alebo nedostatku kyslíka. Alebo kvôli obom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Z diaľky vidíme, že pred telocvičňou stojí dav a blikajú výstražné svetlá. Preblesne mi hlavou, že či sa to toľkí chcú zapojiť do programu Skinny Bitch - Summer 2010, čo je náš súkromný vtip s Angie. Angie zahlásila jedného pekného dňa, že bitches už sme, už len skinny. Prišlo mi to celkom vtipné a medzičasom sa to zapáčilo cca milión ľuďom, spolužiak vytvoril skupinu na facebooku a ja sa nestíham smiať koľko členov pribúda a pribúda.

Pristavujem sa pri pani, ktorá je v kabáte a uterákom si suší mokré vlasy. Pýtam sa jej, že čo sa deje. Vraj je niekde v budove požiar. Evakuovali celý mrakodrap a dotyčnú pani priamo zo sprchy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozerám trochu sklamane na Angie, že či ideme teda do knižnice. Angie si ťuká po čele a pýta sa, že kde som bola, keď učili dievčatá byť dievčatami. Mám sa porozhliadnuť po tých všetkých pekných chlapoch navôkol a pekne sa zaradiť do davu. Tak sa obe teda zaraďujeme a obhliadame situáciu. Ťažké je kamarátiť sa s Brazílkou. Tá sa totiž začne ľubovoľne na semafóroch či v evakuovanom dave vlniť do rytmu samby, čo vyhráva chlapíkovi v aute, ktorý stojí na červenej. A nerieši. Panebože! Ešte, že som aspoň šľahnutá Stredoeurópanka. Ináč neviem neviem ako by som jej stíhala. A tak kecáme kecáme. Angie pod chvíľou pritrsáva, keď tu zrazu ako v spomalenom filme, dav sa rozostúpi, babenky stíchnu, ja sa zastavím v pol slove, Angie v pol pohupe zadkom a okolo nás prejde šestica požiarnikov. V uniforme, s nástrojmi (nepýtajte sa ma s akými presne, ale sú impozantné), prvý z nich hlási niečo do vysielačky (čo hlási je absolútne nepodstatné). Po piatich minútach ako požiarnici prešli okolo nás do budovy štuchnem do Angie, aby nezabudla rutinu "nádych výdych" a pokračujeme v kecaní, aby nás o necelých 15 minút slávnostne vpustili na behátka... Úplne, že zachránené. Ach...

Katarína Hybenová

Katarína Hybenová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ukrutne závislá na melónových žuvačkách, fialovej farbe a na twitteri. Neobsedí. A fotí het... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMáme doma študentaSlovné fotky z New YorkuMedziľudské vzťahyČo ma baviloLen také žvástyV ríši divov alebo technológieSlovné fotky z PrahyLeuvenské Erasmus Storky

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu