reklama

Niektorý z dôchodkových pilierov

Vraj či som prešla do nejakého dôchodkového piliera či čo... Jediný dôchodkový pilier, ktorý mám hlave je malá chajda na pláži. Nechám si hladkať vrásky poobedňajším slnkom a pustím sa do písania poslednej kapitoly fantasy ságy. Igi štýlovou prachovkov z peria exotického vtáka opráši prestížne matematické ceny, ktoré získal na mlada za rozbitie RSA šifry. Hneď na to vpíše víťaznú päťku do obriej megasudoky. A v hojdacom kresle zakrytá háčkovanou dekou bude spať moja mamička, ktorej som už dávno sľúbila starostlivosť na staré kolená a tú plážovú chajdu...Ktorý z pilierov? Ale veď si nerobte vrásky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 

Katarína Hybenová

Katarína Hybenová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ukrutne závislá na melónových žuvačkách, fialovej farbe a na twitteri. Neobsedí. A fotí het... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMáme doma študentaSlovné fotky z New YorkuMedziľudské vzťahyČo ma baviloLen také žvástyV ríši divov alebo technológieSlovné fotky z PrahyLeuvenské Erasmus Storky

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu