reklama

V kaderníctve alebo o ženskosti

Keď som v sobotu ráno o piatej vyliezla z autobusu, moja mamička zalomila rukami a zkonštatovala, že na tom vidieku (rozumej hlavné mesto ČR) som sa pekne zopsula. Čo sa vzhľadu týka. O ostatom pomlčíme.  A tak som v sobotu ráno povinne nabehla ku kaderníčke. Po pol roku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)
Obrázok blogu

Dať mojej hrive aspoň aký taký tvar a domelírovať 20 centimentrov z hlavy.

Vždy ma fascinujú hovory v kaderníctve. Nerada by som zovšeobecňovala, bože chráň, ale kaderníčky sú tak krásne jednoduché a tie naše, popradské majú pravý nefalšovaný východniarsky prízvuk.

Kaderníčky s babami rozoberajú rôzne veci, ale najčastejšie rodinu, chlapov, iné baby a tak. Päťdesiatročná teta vykladá ako jej synovec nemôže zohnať stužkárku a kaderníčka chápavo dookola opakuje "hééj, hééj".

V tú sobotu sa mi chcelo nechutne spať. Takmer som si privodila ujmu tým, že mi neustále padala hlava. Tie special nožničky na prerieďovanie vlasov vedia byť dosť ostré. Vyvrcholilo to tým, že som s otvorenými ústami zadrichmala pod takým tým strojom, čo vydáva teplo, kým vám pôsobí melír a takmer sa zošmykla zo stoličky medzi záplavu časpoisov EMA.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja kaderníčka mi do rúk vrazila francúzsky katalóg s účesmi. Asi si myslela, že mi to pomôže. A na chvíľu aj hej. Prezerala som si obrázky báb. Najprv pôvodná fotka so splihnutými mastnými vlasmi a potom kreácia. Najviac ma na tom zaujalo, že tie baby na fotkách mali s novým účesom v očiach taký ten pohľad "Teraz som to ja" aj keď mali nemožný účes. Jednoducho im sadol k osobnosti.

Kaderníčka sa ma pýtala či som si niečo vybrala. Mala som chuť povedať jej, že chcem ten pohľad "Teraz som to ja", ale pomyslela som si, že asi som príliš náročná.

Doma som pobiehala polonahá za vypečenej Ivy Fruhlingovej. Mamička sa vystrašene pozrela na moje chlpaté nohy, ale v rámci programu "neraniť dcérino ženské ego" nepovedala nič. Priznám sa, že holím len v lete. Nie je to práve gustiózna záležitosť, ja viem, ale to som proste ja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mamka ma už strašila, že som ako Hillary Clinton, predtým ako sa stal Bill prezidentom (btw bola fakt dosť zanedbaná). Ja som namietala jej intelektom. Nezabralo. A ani ja som sa až tak nesnažila vyhrať.

Isté obdobie môjho života som holila fakt pravidelne. Najprv žiletkou, ale mamka povedala, že si mám zo strojčekom trhať. Na moje námietky, že to bolí, povedala moja drsná mať: "Musíš!"

Nuž som sa do toho dala. Síce som trpela, ale nakoniec som oklamala bunky, ktoré cítia bolesť, že cítia vlastne prd.

Proces navykania buniek trval a vzal si aj obeť v podobe ružového philips vytrhávača. Totiž mala som ho zapnutý hodinu, počas ktorej sa mi len dvakrát podarilo dotknúť sa ním nohy. Zaťala som zuby, zavrela oči a priložila tie desivo sa spájaúce sa kovové články vydávajúce neskutočne príšerný zvuk. Asi sa prehrial ten malý drastický motorček či čo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S novým modelom to už šlo ľahšie a nastalo to už spomínané renesančné obdobie pre moje hladké nohy.

Mamička mi zakúpila prvé topánky na takom malilinkom opätku. S mašličkou. Spolubývajúcej som vykladala, že majú aj náhradné opätky (!), na čo mi znechutene odvetila, že to majú všetky. Ja som otrčila gambu v smere doprava ako to robím vždy, keď som tak trochu mimo. Ale neviem či ich budem nosiť. Moc sa nehodia k oblečeniu, ktoré vlastním a tie rozkopané tenisky sú tak fajn.

Ženstvo ale vôbec neodsudzujem. Dokonca neznášam, keď to niektoré robia. Mali by sme sa odlíšiť od chlapov a túto odlišnosť využiť (nemyslím na prasačiny pochopiteľne). Tak možno časom alebo čo...:-)

Katarína Hybenová

Katarína Hybenová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ukrutne závislá na melónových žuvačkách, fialovej farbe a na twitteri. Neobsedí. A fotí het... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMáme doma študentaSlovné fotky z New YorkuMedziľudské vzťahyČo ma baviloLen také žvástyV ríši divov alebo technológieSlovné fotky z PrahyLeuvenské Erasmus Storky

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu