reklama

Keď obe majú pravdu

Poznáte to, keď vás niečo tak spravodlivo rozhorčí? Stačí aj drobnosť, ale dôležitý je ten pocit, že vám bolo ublížené, že ste boli nepochopený, a že ROZHODNE pravda stojí po vašej pravici...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ja som si len toť nedávno uvedomila aká som bola hlúpa, v akom sebaklame som žila, keď som si myslela, že to takto funguje.

Našťastie som si tentokrát nepopálila prsty ja, ale v zmysle hesla "Múdry sa učí z cudzích chýb" som stála nezainteresovane medzi dvoma kamarátkami a ich drobným konfliktom. Nie že by ma fakt, že ešte pred hodinou nadávala u mňa Prvá na Druhú a teraz u mňa nadáva Druhá na Prvú, nejak obzvlášť tešil, to skutočne nie, ale jednoducho som bola do tejto kauzy namočená až po uši, lebo som zapožičala inkriminované materiály jednej z nich s tým, že "však si to dievčence medzi sebou rozumne rozdelia"

No tak nie:-) Navyše nastala takáto situácia. Prvá materiály odpásla. Druhá ich zohnala späť. Prvá ich chcela tiež, ale medzitým ich odpásla zase Druhá a naspäť ich zohnala Prvá. Potom ich opäť chcela Druhá, ale Prvá ich potrebovala tiež a corpus delicti zapožičala Druhej do rána nasledujúceho dňa. Ale Druhá to vrátila až večer, ba dokonca Prvej napísala sms v tvare "Keď to chceš, tak si po to príď." A to bola na na Prvú silná káva. A na Druhú vlastne tiež.

Napokon to dopadlo tak, že ani jedna si tie materiály neprešla, ale chvalabohu ani jedna to na skúške nevytiahla, lebo to by bolo husté, priatelia, husté.

Momentálne sú vzťahy Prvej a Druhej pomerne zmrazené. A čo ja úbohá? Normálne sa hanbím a nie je v tom ani kúsok vypočítavosti, ale súhlasím s tou, ktorá bola u mňa naposledy. Lebo, nehnevajte sa na mňa nikto, ale oni majú fakt pravdu obidve...

Takže som si uvedomila, že je strašne jednoduché sa utápať vo vlastnej pravde, ale čo ak má pravdu aj druhá strana. Minimálne tak predsvedčivú ako je tá naša. Alebo ešte lepšie, čo ak pravda vôbec neexistuje... Alebo nastal akurát problém v komunikácií. Ja už vážne neviem. Ale v každom prípade vyzývam Prvú a Druhú nech si o tom pohovoria a ak aj vy máte vo svojom okolí nejakú Prvú a nejakú Druhú alebo trebárs nejakého Prvého a nejakého Druhého s podobnou komunikačnou záludnosťou, prosím odkážte im, že nech si o tom pokecajú. Možno sa budú diviť, aká je tá pravda koťuha.

Katarína Hybenová

Katarína Hybenová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ukrutne závislá na melónových žuvačkách, fialovej farbe a na twitteri. Neobsedí. A fotí het... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMáme doma študentaSlovné fotky z New YorkuMedziľudské vzťahyČo ma baviloLen také žvástyV ríši divov alebo technológieSlovné fotky z PrahyLeuvenské Erasmus Storky

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu