reklama

Chcem vyzerať dobre a nehanbím sa za to

V poslednej dobe na každom druhom kroku narážam na niekoho alebo na niečo, čo zatracuje ľudí, ktorí venujú čas svojmu vzhľadu. A zatracovaní nie sú len tí extrémisti, ale aj ľudia ako napríklad ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)
Obrázok blogu


Verím, že vzhľad je určitá forma sebarealizácie. Človek okrem zdravej a krásnej duše potrebuje aj krásne a zdravé telo. Sme všetci, možno bohužiaľ, tvory spoločenské, a preto neverím nikomu, kto mi povie, že mu je jedno, čo si o ňom druhí myslia. Že mu je jedno ako vyzerá a nie je mu príjemný úprimný obdiv od svojho okolia na margo jeho vzhľadu.

Človek v strednom veku, ktorý stále dobre vyzerá, pre mňa nepredstavuje intelektuálne dno, ale niekoho, kto má pevnú vôľu a určitý systém v živote. Veľa to vypovedá o tom, že dokáže na niečom zapracovať, vrátane seba. Vypovedá to o tom, že obmedzil nepotrebné aktivity v prospech zdravia a príjemného vzhľadu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Prečo mi niekto vnucuje názor, že časopisy typu Elle, Bazaar, Cosmopolitan, Miau alebo Eva sú hlúpe a nepotrebné? Ja ich pomerne pravidelne čítam asi od dvanástich rokov. Dnes mám dvadsaťdva a nestalo sa zo mňa nič, čo by ste čakali. Okrem týchto periodík sledujem slovenskú i českú dennú tlač, môj obľúbený spisovateľ je Joseph Heller, chodím do kina na klubové filmy a vášnivo milujem divadlo. Nikdy som netrpela poruchou príjmu potravy a mojím vzorom nie je Kate Moss.

Elle má kvalitné články a skvelú kultúrnu prílohu, v "kozmáči" sa dozviem, čo je bod G a na čo sa používa. Kto má žene povedať, že môže zažiť aj niekoľko orgazmov za noc a ako na to, keď úloha matiek v tejto sfrére končí, pri suchom konštatovaní, že deti nenosí bocian...
Stará dobrá Eva je v poslednej dobe nesmierne vtipná inteligentným spôsobom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Motivujú ma krásne ženy, o ktorých píšu. Nemyslím ufónske modelky, ale napríklad ženy ako Uma Thurman. Vravím si, že kvôli takej postave sa oplatí cvičiť a zdravo sa stravovať.

V posilovni sa cítim ako ryba vo vode a po aerobiku ma zaplavia hormóny šťastia.


Od mlada sledujem módne trendy. A čo mi to dalo? Našla som si vlastný štýl.Nestalo sa mi, že v osemnástke som z hrôzou prišla na to, že sa neviem obliekať a nekúpila celú figurínu. Vyberám si, to čo mi pristane a v čom sa cítim dobre. A nie je to otázkou peňazí. Keď človek vie, kde nakupovať, dá sa vyzerať perfektne aj za pár šupov.

Nič sa nemá preháňať. A o vzhľade to platí obzvlášť, ale irituje ma redukcia celej veci na problém spoločenského tlaku. Myslím, že kto má predpoklad sa k niečomu chorobne upnúť, tak sa upne, napríklad k nakupovaniu. Ale zdravé staranie sa o svoj zovňajšok patrí k životu. A tá spokojnosť a celkovo pozitívnejší pohľad na svet je na nezaplatenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A preto ženušky zoberte svojich chlapov, kúpte si niečo pekné na seba. Natrite sa hydratačným krémom a bežte sa venovať športu, ktorý vás baví. Povoľte dcéram aj sebe Miau a v nedeľu nevyprážajte. Ten úsmev na vašich tvárach bude stáť za to!

Katarína Hybenová

Katarína Hybenová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ukrutne závislá na melónových žuvačkách, fialovej farbe a na twitteri. Neobsedí. A fotí het... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMáme doma študentaSlovné fotky z New YorkuMedziľudské vzťahyČo ma baviloLen také žvástyV ríši divov alebo technológieSlovné fotky z PrahyLeuvenské Erasmus Storky

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu