reklama

Moja kamoška

Moja kamoška je skvelá. Jednoducho si rozumieme. Ja jej a ona mne. Keby som si mala čo i len pomyslieť pred niekým iným na veci, o ktorých sa spolu rozpávame, bola by som červená ako redkvička. Ale jej ich povedať môžem. A aj ona mne kadečo porozpráva. A keby len to!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Často nemusím povedať ani slovíčko a ona vie, čo ma trápi. Vždy ma trpezlivo vypočuje a nechá ma materinsky rumádzgať na jej ramene.

Chodí so mnou do fitka. Je strašne akčná a ja som jej za to vďačná. Koľkokrát sa mi hrozne nechcelo ísť, ale ona prišla a svojím entuziazmom ma totálne nakazila, ja som bola napokon šťastná ako skvelo sme si zacvičili.

Väčšinu seminárov si v škole zapisujeme spolu. Niežeby sme bez seba nemohli byť, ale v dvojke sa to lepšie ťahá, veď to poznáte. Navyše si občas krátime nudný výklad ohováráním každého v dosahu, chichoceme sa pod lavicou a navzájom sa ubezpečujeme, že nie sme strelené.

Spoločne lámeme rekordy v počte vypitých pív a hrabeme sa v handrách, aj keď opäť nemáme prachy. A čo. Hlavná vec, že je nám svetažiť.

Na druhej strane, sme aj seriózne študentky. Baví nás kopec vecí."Libujeme" si v anglických výberových predmetoch a nevynecháme žiadnu zaujímavú prednášku, ktorá sa koná v škole. Boli sme na Klausa, Amnesty International a mnoho ďalších.

Ale skutočne najviac si na nej cením jej schopnosť načúvať a povedať to, čo moja duša potrebuje, keď som fakt smutná...


Moja kámoška je úžastná. Som z toho paf!

Ale bola by ešte lepšia, keby nebola fiktívna.

Katarína Hybenová

Katarína Hybenová

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ukrutne závislá na melónových žuvačkách, fialovej farbe a na twitteri. Neobsedí. A fotí het... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMáme doma študentaSlovné fotky z New YorkuMedziľudské vzťahyČo ma baviloLen také žvástyV ríši divov alebo technológieSlovné fotky z PrahyLeuvenské Erasmus Storky

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu